Produktiv fredag.

Skulle precis publicera dagens inlägg, då försvinner det. Får skriva om det.

 Jag skulle suttit i möte nu kombinerat assistans och jobb. Jag kommer inte ut genom dörren pga. snön. Idag är en sådan dag då allt är gjort och då är det jobbigt att ha assistent.

Det blev bananpannkaka till frukost och dagens träningspass. Jag öppnar skåpen. Ska det vara så svårt att sätta saker på rätt plats? Där jag vill ha dem så att jag kommer åt det. Lite småstädning på det och förbereda för i morgon.

Jag jobbar just nu med att inte vara så tillgänglig jämt. Den stress jag kände i den relationen jag var inne i är som bortblåst och nu har jag så mycket tid. Var ska jag göra av den? Leva mitt liv inte någon annans och att assistansen är utifrån mina behov alltid.

 Det lönar sig att lämna synpunkter om man inte är nöjd. Innan idag ringde IT-supporten chef. Tack för dina väl nerskrivna synpunkter, det här är verkligen inte ok. Du är välkommen att höra av dig när du behöver hjälp.

Jag hoppas att snön smälter bort. I helgen blir det nio timmars meditation i grupp så jag ska upp 05.00 i morgon bitti för att hinna träna innan jag ska vara på plats innan 9.

På söndag ska jag ha bredvid gång, klippa Nimbus klor och försöka lösa det mesta på datorn med tekniska snillet. På kvällen ska jag åka på gospelkonsert där en vän medverkar.

Bäst att publicera detta inlägg innan datorn får ett nytt infall att klydda.

Kommentera inlägget här :