2017 - En bra start på året

2017 Mycket bra start på året. Nu är jag förhoppningsvis tillbaka. Jag ska göra ett seriöst försök till att blogga ett inlägg om dagen. Mycket har hänt det senaste halvåret. För att göra en kort sammanfattning så har jag blivit fullt frisk, fått ordning och reda i min assistans, jobbar mer och har fått struktur i min vardag och i mitt liv på ett helt annat sätt än tidigare. Träningen går bra. Allting flyter på. Mina mål för 2017 är att det ska bli mitt år i alla avseenden. Hoppas på att jag får vara frisk, gå ner i vikt och hitta kärleken. Vilket jag kommer göra i år. Denna tant har börjat gå ut, träffar folk lite här och var. Nu ska jag förbereda mig för föreläsning på fredag, prova ett nytt recept. Bild kommer senare. 
 
Jag ska försöka bli lite piggare. Då en del av assistenterna är sjuka och så får jag det till sist. De flesta har partner eller barn, jag har assistent. Det spelar ingen roll. Jag blir sjuk iallafall. Det är mitt liv på en pinne. Män med sol i sinne. Nu tycker jag att det gråa vädret och snön kan sluta komma för att jag vill ja sol, värme, gröna träd och vår i luften. På återskrivande. Hoppas det inte har ett halvår till nästa gång. 

Kommentera inlägget här :