Vad är det för dag och vad är klockan?

Semester!
 

 

Välbehövd sådan och sommar musiken går på högvarv. Mina leva i rörelsekurs är slut. Den gav enorm mycket och jag tränar som aldrig för och rör mig mer än tidigare och äter mer var tredje timme. Assistenterna säger redan att jag är smalare och snart finns inget kvar, men jag inspirerar dem också. Nu mår jag bättre och operationen är gjort så nu hoppas jag på att bli helt bra och att få vara frisk!

 Jag har blivit faster och moster samtidigt till en av varje. Jag börjar bli gammal och de gråa håren kryper fram.

Jag som hade mycket att skriva, men det är blankt i huvudet.

 Ang assistansen någon jobbar mindre och någon mer alltid händer det saker. Jag önskar att en månad är som den ska vara.

 I morgon ska jag åka bussresa till hör och äta god paj.

Just i detta nu så har jag skickat in en åsikt till kommunen om hur jag upplever tågstationen och när jag ändå var igång så lämnade jag klagomål på sjukresa.

 Idag skulle jag till Helsingborg och hänga men ändrade mig till landskrona sen missade jag tåget och orkade inte vänta en timme så åkte till Lund, Där ösregnade, lånade en toalett och åkte hem igen.

 Nu ska jag googla på recept och läsa och gå igenom broschyrer.

 
 
 
 

Kommentera inlägget här :