Energin på topp

 
Idag är irritationen som bortblåst och jag hoppas att asssistenten som ligger på sjukhuset att det går väl och att han kan vara kvar. Han började förra veckan.
 
Idag har jag som vanligt börjat dagen med att gå igenom mail högen som tar ett antal timmar. Lagat mat, städat lite, och fortsatt mitt projekt i att bli rik på egen hand. Jag fick ett surt mail att jag inte fick närvara på utbildningen eftersom jag inte köpt deras avbetalningsplan. Jag skrev tillbaka skyll er själva, ni har förlorat mig som kund och jag klarar mig på egen hand. Tack och hej!
 
Det har också varit läge att gå igenom garderoben och saker som behövs i lägenheten. Dyrt men det är ett måste
 
Jobben trillar in vilket gör att allt som jag har planerat måste jag flytta och boka om och ändra assistenternas tider jag försöker hitta en bättre lösning. Det får ta den tiden det tar.
 
Nu när jag är insnöad har jag rensat bland mina recept och kommer ge bort en hel del och jag har fått ny enegi på grund av det.
 
Jag har fått äran att hjälpa min ena systerson med ett projekt om CP-skada i skolan. Det gick fint och förhoppningsvis högsta betyg.
 
Nu ska jag träna, vilket jag skulle gjort i morse.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :