Nytt år nya möjligheter och nya nyårlöften

Kylen och frysen är rensad på skit, julen är utstädad och mina rutiner är igång igen.
 
Mitt år 2015 kommer bestå av träning och meditation. Det är det som räddar mig från att klara min vardag. Jag lägger ungefär 3-4 timmar om dagen på det utöver allt annat.
 
Nu ska min bostadsanpassning sätta igång, ska bli intressant att se hur det går. Jag håller er uppdaterade.
 
Mina nyårslöften: Lära mig att inte ta saker personligt, säga ifrån till okända när jag känner mig felbehandlad och ta hand om mig på alla sätt jag kan. Nu kallar Zlatan....???? Jag har bara en sak att säga LÄS HANS BOK!!!

Kommentarer :

#1: Linda

Välkommen tillbaka :)

skriven
#2: L

Vilket assistentbolag hade du och vilket bytte du till?

Med Vänlig Hälsning
L

skriven
#3: L

Jag har samma problem som du, tar saker personligt, behöver lära mig att säga ifrån när jag känner mig felbehandlad osv.

Skitjobbigt.

Så har du några tips tas de tacksamt emot:)

Svar: Hej LouiseTack för din kommentar. Förlåt frågan men vem är du och hur hittade du min blogg? Ofta när man tar saker personligt kan det vara känslor inblandat av olika slag. Och ibland tar man ansvar för det som är den andres problem. Sprid gärna min blogg till andra, bloggar du själv?
Positiva Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :