Nog det blandaste inläget någonsin...

Jag hinner knappt blogga fast jag vill, tiden går åt till träning ett antal timmar/dag, jobb, sociala sammanhang, läsa, meditera, planering av tapetsering, bostadsanpassning, move and walk och början på hösten, lite shopping av data glasögon som skulle kostat 2700 kr  men jag fick dem för 495 kr.
Av en slump hittade tekniska snillet ett bra abonnemang med en smartphone Vad är det?? De manliga snillena säger: Nu får du lära dig. Mitt svar. Ni sköter telefonen och jag pratar. Bra kompromiss tycker jag.
I höst ska jag eventuellt börja på rullstolsskola, yoga och feldenkrais som jag tidigare gått på tidigare.
 
En assistent har slutat så det blev avslutningsmiddag med god mat, presenter och jag fick henne att sitta ner i 30 minuter för att se fotboll. Det går relativt bra med fotbolls kunskaperna tycker jag. Lugna snillet är imponerad.
 
En assistent har jag avskedat, med personen i fråga vill ha en chans till och har svårt att acceptera uppsägningen. Jag har haft migrän i nästan en vecka. Nu har jag kopplat in kuratorn och psykologen innan jag bestämmer mig. Jag har goda skäl till avskedning.
 
Jag har sålt en del saker och fått eller köpt en del på loppis billigt. Jag har börjat få ordning på min balkong (fortfarande mycket kvar)
 
Har intervjuat tre nya personer för eventuell anställning och sagt till mina chefer om att det inte blir något fast schema och två av tre har gått bredvid.
 
Nu sitter jag och planerat en picnic för gruppen som tack för att de hjälpt till med flytten och tittar på skräp tv och känner mig tillfreds med tillvaron.
                                                                                                                                                                                                                     

Kommentera inlägget här :