Energin är tillbaka

:-) våren och ljuset är här. Jag vet orsaken till att jag känt mig nere. Det är att jag inte har mina vanliga rutiner just nu + att jag bor i en enda stor röra med kartongen, sopsäckar och nedskruvade möbler över allt.

När jag vaknade i morse insåg jag vad jag behöver meditation, Jag har tidigare fått ett mail om det och tackat nej. Jag tittade i kalendern och såg att då är hela flytt karusellen över så jag ringde och anmälde mig direkt. Det ser jag fram emot.
 
Idag har jag nästan gjort klart snillenas arbetstider och timlistor. Handlat lugnade saker till Nimbus så han känner lugn innan flytten. Jag har lagat ett stort lass vegetarisk chili con carne och ett lass vitkålsstuvning med wienerkorv.
 
Tog en sväng ut i förrådet och samlade ihop alla saker som tillhör lägenheten. Tekniska snillet har börjat skruva ner saker från väggar och en del stora möbler och så har jag börjar packat mina kläder och organiserat flyttstädningen.
 
Nu sitter jag och diggar till god musik och ska endast njuta av kvällen med en bok och räkna timmarna till torsdag morgon då jag får nycklarna.
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :