Kliver in och säger vink vink

Ni kanske undrar är bloggen nerlagd? Nej. Jag kommer ta en lång paus pga många anledningar.
Move and walk är över och trots mycket strul, mycket sjukdomar och extremt långa dagar så har jag fixat det. Jag fick ett diplom och medalj idag och tränaren sa följande: 'Du är en av de starkaste människorna jag träffat både psykiskt och fysiskt. Du gjorde övningar som jag inte trodde du skulle klara och mer därtill, dessutom har du sådan humor och sprider så mycket glädje. Jag fick med mig ett tjockt träningsprogram.
 
Nya utmaningar med detsamma, vad kan jag inte berätta, mer än att jag knappt har någon energi överhuvudtaget, men en del saker måste göras.
 
Så peppa mig nu så jag orkar ta mig igenom resterande delen av året. Det blir långa processer, men jag ska DIT!
 
På återskrivande

Kommentarer :

#1: Cyrilla

Allra finaste du! Du är min inspiration och glädjekälla, tack vare att du är den du är får jag kraft. Tillsammans, fast var för sig, klarar vi allt!
Största kramen!

Svar: Taxk fina du kramaw
Positiva Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :