Dont stop beliving

Min nya favolåt spelar den mycket.Trots att den är från 80 talet.
 
Helt ärligt jag har rannsakat mig själv då jag haft mycket omkring mig. Assistansen, mentorskapet, sagt upp en assistent. Jag går en sova kurs om hur man ska sova bättre och att förändra sina tankar. Mitt privatliv som har varit en stormande bergochdalbana ett bra tag nu....
 
Till slut satte jag mig ner en kväll och rannsakade mig själv på riktigt.
Vågar jag stå för vad jag tycker och känner oavsett vad det är? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Vill jag på riktigt oavsett vad jag ger mig in i? JAAAAAAAAAAAAAAA
 
Vill jag fokusera på det jag faktiskt har eller på det jag inte har? Om jag ska få det jag vill så gäller följande. Var dig själv var glad, skratta mycket ge av mig själv var och ge trygghet.
 
Kärlek är att älska personen för den den är, visa förståelse, respekt, acceptans. Att även tycka om dess brister och att låta varandra tycka och göra som den vill.
 
Man kan bara ändra sig själv och förhållningssätt till det som händer.
 
Jag är så LYCKLIG över allt och så tacksam, jag fnittrar hela tiden. Jag vet inte vart jag ska ta vägen vill bara skrika rakt ut.
 
Jag har inte mediterat på ett tag eller tränat utan nu går jag helt på min inre resa och följer budskapet. Alla tankar och känslor det väljer man och det sätter sig i kroppen.
 
Jag sover bättre har lite nya rutiner och ska slänga ut kontoret från sovrummet. Jag ringde mamma igår. Mamma kan du hjälpa mig?? 32 år gammal och plastblommor! Det var på tiden! Har du slatt huvudet? något har hänt?
JA Det har det VERKLIGEN gjort jag har blommat ut. Jag är sedd och bekräftad, lycklig och smått galen.
Nu måste jag tänka ut fler + poäng i den interna tävlingen som pågår fram till jul. Jag får + om jag lyckas göra något bra som den andra personen tjänar på. Bring it on när jag väl har bestämt mig så ger jag inte upp i första taget....
Dont stop beliving, hold on to the filling.....Jag klarar allt jag vill klara av tålamod, vilja och styrka. Kort och gott gör jag vad jag känner för och skiter i resten. Jag skulle behöva gråta rejält, det går inte!!!!Hur mycket jag än försöker....

Kommentarer :

#1: Xenia

:) Go for it. den enda som du kan förändra på är dig själv, vara dig själv trogen. :)

Svar: Jajamän
Positiva Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :