Nya sidor av mig själv träder fram

Lite sliten, men mår lovely!
Igår var jag på jobbet hela dagen började dagen med att träna. Min PT var helt salig. Jennie vilka framsteg du gjort och vilken hållning. Din rygg har blivit rakare och se dig själv i spegeln när du sträcker på dig (hatar att titta på mig själv i helfigur)
Min PT har aldrig varit med om någon som gör så snabba framsteg med funktionsnedsättning (jag märker det inte själv) Efter det var det utvecklings samtal och lunch med chefen,han hade inget negativt att säga, ska utveckla min föreläsning och fick löneförhöjning. Efter det var det dags att jobba lite. Vi arrangerade picknick på handikappbadet på ribban och spelade lite spel.
 
Jag har lite svårt att ta in mitt nya jag har blivit mer social, mer fokuserad på vad jag gör befinner mig i mindfullness hela tiden och går ner i vikt hela magen är borta och har så mycket energi.
 
Idag fredag att skriva bok är jobbigt, riktigt ordentligt. Nu har jag gjort dagens bit helt slut. Jag har även anmält mig till en tema helg ang hälsa och välbefinnande i september.
Jag har även tagit tag i en konflikt med min bästa vän, vi får se om vår överenskommelse fungerar bättre.
Nu ska jag meditera, läsa se film och äta lite färska grönsaker med dipp och njuta av helgen.
 
Trevlig helg.

Kommentarer :

#1: xenia

Så kul att din träning gör framsteg. Det är ju oftast därvid att vi själva inte märker att vi har gjort några framsteg och då ger upp. Iallafall jag. Är nog lättare att träna med en PT än o träna själv hemma.

Svar: Hej. Ja tack för din kommentar. Hur har du det? Mitt mentorskap är uppskjutet tills augusti:-(
Positiva Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :