Ny design

Riktigt snygg och stilren. Det är jag i ett nötskal. Vad tycker ni??
Kommentera gärna

Kommentarer :

#1: Linda

Mycket fint... håller kanske inte med om det där med nötskal bara ; )

Svar: haha
Positiva Jennie

skriven
#2: Linda

Fast det är ju lite säsong på det nu :)

Svar: Det är alltid säsong för att äta nötter
Positiva Jennie

skriven
#3: Caroline

Det var jättefint :)

Svar: Tack.
Positiva Jennie

skriven
#4: Niclas

ser väldigt proffsig och fin ut :)

Svar: Tack satt och lekte teknisk nu när du haft semester :-)
Positiva Jennie

skriven
#5: Cyrilla

Så snyggt! Så skulle min blogg se ut om jag hade nån :)

Svar: Tack hoppas allt är bra? saknar dig Kram
Positiva Jennie

skriven
#6: Cyrilla

Saknar dig också finaste du! Jag ska försöka få iväg ett mail till dig snart, jag lovar! Största kramen :-)

Svar: Det ser jag fram emot
Positiva Jennie

skriven

Kommentera inlägget här :