Bokbytardilemma

Krax krax

Var nog ingen bra ide att gympa igår. Har riktigt ont i halsen. Långvarigt detta....
Dagen har bestått utav matlagning, storstädning av dator och papper, och lämnat böcker på bibblan. Där jag möts av följande lapp på bok bytarbordet; om det finns mer än 30 böcker går det bra att ta annars bara lämna tack.... Vad är detta? Ok jag erkänner går  dit nästan varje dag för att lämna. Om jag hittar böcker som jag vill läsa så tar jag dem. Sen spelar det ingen roll hur många, för att jag lämnar tillbaka dem. Det är ju för en god sak, och bra att lämna vidare.

Jag tycker det börjar bli tråkigt att se Big brother. Alltid samma sak varje dag, saknar gänget från ifjol.

Ser fram emot Lets Dance i soffan med ev laktosfri glass som smakar kolasås trots att det är vanilj.

På återseende